Hvad er dit IRL navn?: Matias
Hvor gammel er du IRL? (Min. 15 år. Undtagelser kan forekomme): 15
Hvad er dit RP navn?: Oliver Mars
Hvor lang tid har du spillet på serveren?: Lige started
Hvor mange timer har du i Arma 3?: 2,083 timer
Har du erfaring i Politiet? (Giv gerne eksempler): Ja jeg har være Vice-politichef inde på en Dansk altis på den samme server var jeg AKS. og så var jeg også Politi betjent på DLV
Hvad gør dig til en god betjent? (min. 45 ord):
Jeg var været politi i lang tid og jeg kan de fleste regler inde for politi og de regler som politi og civil skulle kunne. Jeg er meget aktiv som politi og jeg er vild nok til og skyde, køre, RP, og snakke med folk,
Hvorfor vil du gerne være en del af politiet? (min. 45 ord):
Jeg vil gerne være en del af politiet fordi lige fortiden er jeg ikke så meget politi mere. Jeg vil også gerne fordi jeg elsker politiet arbejte og hvordan de gør deres ting på. og så kan jeg godt lidt og snak med civil og hjælpe dem.
Hvad gør dig en bedre betjent end andre? (min. 35 ord):
Jeg er en aktiv og hjælpsom fyr som aldtid er glad og aldtid er klar på hvad Rigspolitichefen siger. Vis jeg laver en fail jeg vil tage den fail til mig og så tager jeg straffen som skal til
Hvem er Rigspolitichefen?: Thomas
Accepter du at du selv har skrevet ansøgningen og ikke kopiret den? ja
Hvad er dit IRL navn?: Matias
Hvor gammel er du IRL? (Min. 15 år. Undtagelser kan forekomme): 15
Hvad er dit RP navn?: Oliver Mars
Hvor lang tid har du spillet på serveren?: Lige started
Hvor mange timer har du i Arma 3?: 2,083 timer
Har du erfaring i Politiet? (Giv gerne eksempler): Ja jeg har være Vice-politichef inde på en Dansk altis på den samme server var jeg AKS. og så var jeg også Politi betjent på DLV
Hvad gør dig til en god betjent? (min. 45 ord):
Jeg var været politi i lang tid og jeg kan de fleste regler inde for politi og de regler som politi og civil skulle kunne. Jeg er meget aktiv som politi og jeg er vild nok til og skyde, køre, RP, og snakke med folk,
Hvorfor vil du gerne være en del af politiet? (min. 45 ord):
Jeg vil gerne være en del af politiet fordi lige fortiden er jeg ikke så meget politi mere. Jeg vil også gerne fordi jeg elsker politiet arbejte og hvordan de gør deres ting på. og så kan jeg godt lidt og snak med civil og hjælpe dem.
Hvad gør dig en bedre betjent end andre? (min. 35 ord):
Jeg er en aktiv og hjælpsom fyr som aldtid er glad og aldtid er klar på hvad Rigspolitichefen siger. Vis jeg laver en fail jeg vil tage den fail til mig og så tager jeg straffen som skal til
Hvem er Rigspolitichefen?: Thomas
Accepter du at du selv har skrevet ansøgningen og ikke kopiret den? ja